IZDELAVA SPLETNE STRANI

Nujno branje za vse, ki se odločate za izdelavo spletne strani

IZDELAVA SPLETNE STRANI

Nujno branje za vse, ki se odločate za izdelavo spletne strani

Kako narediti spletno stran in se izogniti napakam?

Najprej eno osnovno vprašanje: Ali ste podjetnik, ki si želi izdelavo spletne strani za podjetje?

 

Če je vaš odgovor DA, potem bi tale zapis znal biti ena najpomembnejših stvari, ki jo boste prebrali.

 

Na tej strani vam bom namreč predstavil nekaj pasti, ki se pojavijo pri izdelavi spletne strani in rešitve zanje.

 

Začniva takole…

 

Kakšno spletno stran potrebujete?

 

Če sodite med tiste podjetnike, ki se že zavedajo, kako pomembna je »dobra zgodba« pri prodaji izdelkov in storitev na spletu in kako pomembna so pravilno strukturirana besedila, ki navdušijo kupce, potem ta del lahko preskočite.

 

Če o tem še niste pretirano razmišljali, je to povsem razumljivo in niste edini.

 

Spletna stran se ne dela ravno vsak dan, zato se veliko podjetnikov s tem še ni ukvarjalo.

 

Glede na to, da berete te vrstice pa sklepam, da ste pripravljeni prisluhniti ugotovitvam, ki smo jih pridobili med izdelovanjem številnih spletnih strani.

 

Nihče vam namreč še ni povedal, da popolne spletne strani ni.

 

Obstaja le najboljša izbira za vaše podjetje, saj so spletne strani namreč zelo različne.

 

Včasih ljudje potrebujejo samo spletno vizitko, da jo pokažejo svojim poslovnim partnerjem.

 

Takšna enostavna stran se naredi hitro in ne potrebuje za seboj nobene zgodbe.

 

S tem sicer ni nič narobe.

 

So pa takšni primeri danes vse bolj redki, saj spletne strani brez »prave« vsebine ne bo videl skoraj nihče.

 

Večina podjetij potrebuje spletno stran zato, da se predstavi svojim obstoječim in potencialnim strankam.

 

Z drugimi besedami, spletna stran mora biti učinkovita podpora vašemu poslovnemu procesu.

 

To pa zahteva nekaj premisleka.

 

Če seveda ne želite narediti enake napake kot večina vaših konkurentov.

 

Številni si namreč izdelajo »super lepo« spletno stran, na kateri govorijo predvsem o sebi, svoji viziji in lastnosti svojih izdelkov.

 

Ne razmišljajo pa o tem, kaj si želijo prebrati njihovi kupci.

 

Kaj šele, da bi se ukvarjali z optimizacijo strani in pravilno izbiro besed, da jo bodo njihove stranke našle v Googlu.

 

Potem le čakajo in upajo, da se bo na njihov kontaktni telefon ali elektronsko pošto vsula kopica povpraševanj.

 

Pa se večinoma ne.

 

Rešitev je zelo preprosta. Postavite se v oči svojih kupcev in pomislite, kako razmišljajo ter kakšna vprašanja vam postavljajo.

 

Odgovoriti morate na nekaj vprašanj:

  • Kdo so vaši kupci?
  • Kakšno »težavo« rešujejo kupci z vašim izdelkom ali storitvijo?
  • Kateri proizvodi in storitve so tisti, ki jim pri tem najbolj pomagajo?
  • Kaj objavlja vaša konkurenca in kako se od nje razlikovati?
  • Koliko ljudi išče v Googlu izdelek ali storitev, ki jo ponujate?

 

Če boste ta del opravili dovolj natančno, potem ste na dobri poti, da boste imeli od spletne strani tudi korist.

 

Spletna stran je namreč tisto mesto, kjer boste z iskrenimi odgovori in dobro vsebino najlažje pridobili zaupanje kupcev.

 

Raje napišite več kot manj. Raje objavite več referenc kot manj. Raje objavite več slik kot manj.

 

Če boste imeli pri tem težave, vam bomo z veseljem svetovali, vam pomagali izbrskati ključne prednosti za vaše kupce in besedilo napisali tako, da bo vašim kupcem zanimivo in razumljivo.

 

Ste še z menoj?

 

Super. Potem vas verjetno zanima, kakšno je naslednje vprašanje …

 

Ali je dobro napisana vsebina dovolj, da navduši kupce?

 

Morda.

 

Ljudje smo si med seboj različni in se med seboj ločimo na vizualce, kinestetike in avditivce.

 

Na prvi pogled se sliši zapleteno, vendar ni.

 

Gre enostavno za to, da se nekateri ljudje odločajo na podlagi vizualnega – to je videti lepo, drugi na podlagi slišanega – ta zapis mi dobro zveni in tretji na podlagi občutkov – čutim, da mi želijo dobro.

 

Pogosta napaka, narejena pri izdelavi spletne strani, je, da se pozabi na katero od teh treh skupin.

 

Posledica je, da vam določen profil ljudi ne bo zaupal in pri vas ne bodo kupili izdelka ali naročili storitve.

 

Poglejva primer. Raziskave kažejo, da si številni v nekaj sekundah ustvarijo mnenje na podlagi videza, saj okrog 60 % ljudi sodi med vizualce.

 

To pomeni, da se bo veliko ljudi že na podlagi prvega vtisa ob srečanju z vašo spletno stranjo odločilo, ali so vaši izdelki ali storitve potencialna rešitev za njihove težave.

 

Pri izdelavi spletne strani zato ne smemo soditi po sebi, ampak upoštevati različnost ljudi.

 

Če povzamem …

 

Spletna stran naj bo narejena tako, da bo videti dobro, da bodo stavki lepo zveneli in da boste strankam prenesli svojo pozitivno energijo.

 

Skupaj smo rešili dve najpogostejši vsebinski napaki, sledi tehnični del …

Ali lahko spletno stran izdelate sami?

 

Že dolgo je od tega, ko so spletne strani izdelovali le redki računalniški programerji.

 

Za izdelavo so potrebovali veliko časa, saj je bilo treba spisati računalniško kodo za celo spletno stran.

 

Temu primerne so bile tudi cene, ki so se vzpenjale v (deset) tisoče evrov.

 

Danes je popolnoma drugače.

 

Če imate nekaj občutka za ustvarjanje, se lahko izdelave spletne strani lotite povsem sami, tudi če nimate nobenega programerskega znanja.

 

Seveda pa vzemite v zakup, da vam bo učenje in izdelava samostojne spletne strani vzela kak mesec ali dva časa.

 

Na spletu najdete cel kup različnih orodij za samostojno izdelavo spletnih strani Weebly, Wix, Jimdo, GoDaddy, Squarespace in drugi.

 

Vsak izmed njih ima svoje prednosti in slabosti.

 

S temi orodji lahko postavite spodobno spletno stran, vseeno pa se morate zavedati njihovih omejitev.

 

Najmanj kar je, bo vaša spletna stran podobna, če ne kar enaka, številnim drugim.

 

Cenejši paketi vam za povrh na spletno stran namestijo še oglase. Vprašljiva je tudi hitrost povezave, saj spletna stran gostuje na strežnikih na drugih celinah.

 

Druga možnost je, da se naučite dela z WordPressom, najbolj razširjeno in najbolj sposobno platformo za izdelavo spletnih strani na svetu.

 

Vendar pa se morate zavedati, da rokovanje s tem orodjem zahteva veliko časa, znanja in odgovornosti.

 

Sam poznam precej ljudi, ki so se izdelave spletne strani lotili sami.

 

Kaj mislite, kakšen je bil rezultat?

 

Večina jih je obupala že pri instalaciji platforme na strežnik spletnega gostovanja. Tisti pa, ki so se prebili vse od zakupa domene, preko namestitve platforme, do urejanja izbrane demo teme, pa so kmalu ugotovili, da to opravilo vseeno ni tako preprosto, kot so si sprva predstavljali.

 

Porabili so precej več časa, kot so načrtovali, na koncu pa nad svojim izdelkom niso bili preveč navdušeni.

 

Se sprašujete, zakaj?

 

Večina ljudi misli, da lahko stvar, ki jo počne prvič v življenju, naredi bolje od tistih, ki se s tem dnevno ukvarjajo.

 

Bodite bolj modri in se razbremenite nepotrebnih skrbi.

 

Prepustite izdelavo spletne strani nekomu, ki se s tem vsakodnevno ukvarja in pozna vse skrivnosti za izdelavo dobre spletne strani.

 

Vi pa medtem svoj čas usmerite v razmišljanje, kako boste spletno stran čim bolje uporabili pri predstavljanju podjetja in prodaji svojih izdelkov ali storitev.

 

Komu zaupati izdelavo spletne strani?

 

Če ste prebrali ta zapis do te točke, veste o izdelavi spletne strani več, kot ve večina drugih podjetnikov, zato boste lažje sprejeli dobro odločitev.

 

Verjetno se strinjava, da izdelava spletne strani za podjetnike v lastni režiji pogosto res ni ravno najboljša ideja.

 

Na tej točki se pri podjetnikih, pojavi skrb, da jih bodo agencije obrale za veliko denarja.

 

Vas popolnoma razumem in včasih je na žalost res tako.

 

Če si boste za izdelavo izbrali veliko agencijo in imate zelo specifične želje, zaradi katerih je treba kodo spletne strani posebej programirati, potem vas izdelava spletne strani dejansko lahko stane tudi več kot 10.000 evrov.

 

Seveda vam bodo agencije ob tem naredile še kup drugih stvari, ki jih podjetniki niti ne potrebujete. In to bodo mastno zaračunali.

 

Ampak za takšno izbiro se odločajo samo velika in zelo razsipna podjetja.

 

Prepričan sem, da večina podjetij ne potrebuje tako velikega izdatka za izdelavo spletne strani.

 

Na drugi strani lahko naročite izdelavo strani pri “znancu”, ki ima s tem že nekaj izkušenj.

 

Po navadi se taki projekti zaključijo šele čez eno leto, rezultat pa je polizdelek. Za povrh pa boste prijatelju še dolgo ostali nekaj dolžni, ker vam je naredil »uslugo«.

 

Obstaja tudi možnost, da poiščete kakšnega študenta, ki bo poceni nekaj sestavil. A je potem vprašanje, ali ga boste v prihodnje še videli.

 

Če vidite vrednost v doslej zapisanem, je velika verjetnost, da vam lahko pomagam in izdelam kakovostno spletno stran po korektni ceni.

 

Moje ime je Aljoša in sem del ekipe PR & PARTNERJI. Imamo večletne izkušnje z izdelavo spletnih strani, pisanjem besedil, fotografiranjem, grafičnim oblikovanjem in spletnim oglaševanjem.

 

Ker nismo velika agencija, se za vse stranke zelo potrudimo.

 

Naša prednost je v prilagodljivosti, poleg tega se vedno odzovemo hitro in smo strankam vedno na razpolago za vsa vprašanja.

 

Če vas zanima, kako so videti naši izdelki, si na spodnjih slikah lahko ogledate nekaj primerov ustvarjenih spletnih strani.

Za konec še najboljše.

 

Ceno oblikujemo za izdelavo vsake spletne strani posebej, glede na želje stranke in čas, ki ga porabimo za izdelavo. Cena za izdelavo spletnih strani se v večini primerov giblje med 800 in 1.700 evri, včasih tudi več ali manj.

 

Od vas ne zahtevamo nobenega vnaprejšnjega plačila in opravimo morebitne korekcije spletne strani, vse dokler z izdelkom niste popolnoma zadovoljni.

 

Praviloma stranki naredimo celo več kot pričakuje in ji vsega dela niti ne zaračunamo, ker nam je pomembno, da bo stranka na koncu zadovoljna s spletno stranjo.

 

Se vam zdi to pošteno?

 

Super.

 

Za zaključek vam še pojasnim, kje se pri izdelavi najbolj potrudimo:

  • Oblikujemo dobre prodajne naslove in slogane, kar vzbudi zanimanje vaših kupcev.
  • Izberemo, oblikujemo in obdelamo vse slike, kar vzame veliko časa, vendar je spletna stran estetsko dovršena.
  • Uredimo vse detajle na strani, da bodo vaše stranke spoznale, da ste se zanje tudi s spletno stranjo zelo potrudili.
  • Poskrbimo za dobro funkcionalnost spletnih strani, ki deluje hitro, je pravilno strukturirana in nima nepotrebnih elementov, ki bi zmotili kupce.
  • 100 % se potrudimo za mobilne telefone, saj sodobni trendi narekujejo dvojno oblikovanje – posebej za monitor in mobitel.

Kakšen je vaš naslednji korak?

 

Kliknite na tole povezavo, izpolnite obrazec in kmalu vas pokličem, da se pogovoriva.

 

Lahko me tudi sami pokličete na telefon 040 200 198.

 

Če bom morda nedosegljiv, lahko to pomeni, da ravno oblikujem spletno stran za kakšno stranko. Takrat si resnično vzamem čas in se stranki temeljito posvetim. Obljubim, da vas kmalu pokličem nazaj.